Horvátország 2008.09.01. - Mljet

A mai napot a Nemzeti Parkra szántuk! Körbejárni a tavakat egészen! Minden szegletet meghódítani, ahova három éve nem értünk oda :-)! A lehető leghosszabb úton mentünk, felmásztunk minden kilátóponthoz, elcsalinkáztunk minden kitérőn, megnéztük a távoli öblöket... Ha lehet fokozni a szerelmet a sziget iránt, hát sikerült! Ugyan az egyik ilyen öblöcske Zolinak nagyon nem tetszett, sajnos elég szemetes volt és kísértetiesen kihalt (értsd: nem láttunk halakat)... Ellenben a másik (a középső fotón látható) a kedvencünk lett. A tömeg a szokásos, sehol szinte senki. Újra láttunk mongúzokat is :-)! Abszolút jellemző, hogy nem hoztunk magunkkal csak két almát, így meglehetősen éhesen kezdtük meg a meglehetősen hosszú utat visszafele... Kb. 2km-re a kocsitól volt egy falucska, ahol végelgyengülés ellen fogyasztottunk egy palacsintát és egy kis fagyit, illetve nagy szégyenkezve bevallottam Zolinak, hogy nem bírom tovább cipelni a fényképezőgépemet, amit Ő lovagiasan átvállalt :-)!

Amíg én megfőztem a vacsorát, Zoli vett nekem derékaljnak szivacsot a "szupermarket"-ben, nem is volt gond az alvással, ha csak az nem, hogy úgy sajgott a lábam még álmomban is, hogy azt hittem a másnapra tervezett túra elmarad!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések